JTSAsociacija JUPOJA

informacija darbo dienomis 8.00 -17.00

 Pristatymo sąlygos

1. Pirkėjas, užsakydamas Prekę, gali pasirinkti Prekės pristatymo vietą, t.y. nurodyti konkretų adresą ir pasinaudoti Pardavėjo teikiama mokama Prekės pristatymo paslauga arba atsiimti Prekę viename iš Pardavėjo nurodytų prekybos centrų (tokiu atveju Prekės pristatymo paslauga nemokama).

2. Užsakymai iš Prekybos Centrų suruošiami 1 val., laikotarpyje ( jei prekes yra sandėlyje ). Užsakytos prekės rezervuojamos 5 d.d. Atsiimant prekes reikėtų turėti: tapatybę patvirtinančio dokumento, bei užsakymo numerio. Jei manote, kad nespėsite atsiimti užsakymo per nurodytą laiką, būtinai praneškite apie tai elektroniniu paštu epadruotuve@jsm.lt arba telefonu 861622674

3. Pirkėjui pasirinkus Prekės pristatymo paslaugą, Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjui jo užsakytą Prekę Pirkėjui sumokėjus ( DPD Pickup ir LP EXPRESS privalomai ) arba patvirtinus užsakymą Grynais pinigais per 2- 3 darbo dienas, išskyrus atvejus, kai Prekės nėra sandėlyje.

3.1 Pirkėjęs užsakyme gali pasirinkti:

3.1.1  Pristatymą į namus

3.1.2  Pristatymą į DPD Pickup punktą

3.1.3  Pristatymą į LP EXPRESS paštomatą 

4. Prekę Pirkėjo sąskaita pristato logistikos paslaugų įmonė visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje. 

Dėmesio !  Kuršių Nerijai  taikoma  papildoma priemoka : trasporto išlaidos + 22 EUR su pvm. 

Galimas pristatymas į kitas šalis ( išsamesnė informacija telefonu 861622674 arba eparduotuve@jsm.lt ) 

5. Tiksli Prekės pristatymo data ir laikas yra nurodomi pranešime, kurį Pardavėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjui elektroniniu paštu, nurodytu registracijos formoje. Atitinkamai Pirkėjas, apmokėjęs arba patvirtinęs apmokėjimą Grynais pinigais už Prekę ir jos pristatymo paslaugą, įsipareigoja kasdien tikrinti minėto elektroninio pašto dėžutę iki bus gautas pranešimas dėl Prekės pristatymo.

6. Logistikos paslaugų įmonė įsipareigoja iškrauti Prekę iš automobilio Pirkėjo kieme paruoštoje vietoje (būtinas tvirtas pagrindas, patogus privažiavimas, nukastas sniegas ir pan.) Logistikos paslaugų įmonės sprendimu nesudarius tokių sąlygų, logistikos paslaugų įmonė turi teisę grąžinti Prekę atgal į savo sandėlį ir iš naujo derinti pristatymo laiką ir sąlygas. Pakartotinas Prekės pristatymas atliekamas Pirkėjo sąskaita už paslaugą sumokant Prekę pristačiusios logistikos įmonės darbuotojui.

7. Prekėms iki 31,50 kg užnešimo paslauga nemokama. Virš 31,50 kg užnešimo paslauga kainuoja papildomai. Paslauga suteikiama prekėms iki 80 kg ir tik didžiuosiuose miestuose. Kaina 18 eur su pvm. Pageidaujant šios paslaugos reikėtų parašyti eparduotuve@jsm.lt arba informuoti telefonu 861622674. Iškrovimo ir užnešimo į gyvenamąsias patalpas paslauga teikiama tik pasirinkus pristatymą iki 18 val. Po 18 val. šios paslaugos suteikti negalėsime. Savaitgaliais krovos darbai neatliekami.

 

8. Gavėjas siuntos priėmimo metu, dalyvaujant Kurjeriui, privalo apžiūrėti siuntos pakuotes. Pastebėjęs siuntos pakuotės pažeidimus, Gavėjas turi tai pažymėti siuntos pristatymo patvirtinime bei kartu su Kurjeriu užpildyti Kurjerio pateiktą Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą.

 

9. Pirkėjui (arba, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovui) priėmus siuntą ir pasirašius Prekę pristačiusio transporto įmonės atstovo duomenų kaupiklyje arba popierinėje pristatymo patvirtinimo formoje be pastabų, yra laikoma, kad Prekė pristatyta nepažeistoje pakuotėje, Prekės kiekis, kokybė ir asortimentas atitinka pirkimo – pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popierinėje pristatymo patvirtinimo formoje, atliktos tinkamai.

10. Pastebėjus siuntos pakuotės pažeidimą, bet nenustačius Prekės kiekio, kokybės ir (ar) asortimento neatitikimo (ų), Pirkėjas (arba, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas) privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popierinėje pristatymo patvirtinimo formoje. Tokiu atveju Pirkėjui (arba, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovui) priėmus siuntą, yra laikoma, kad Prekė pristatyta pažeistoje pakuotėje, tačiau Prekės kiekis, kokybė ir asortimentas atitinka pirkimo – pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popierinėje pristatymo patvirtinimo formoje, atliktos tinkamai.

11. Nustačius Prekės kiekio ir (ar) kokybės, ir (ar) asortimento neatitikimą (us), Pirkėjas (arba, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas) privalo siuntos nepriimti. Tokiu atveju siuntą pristatęs transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju (arba, priklausomai nuo atvejo Pirkėjo atstovu) privalo užpildyti specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame būtina pažymėti rastus pažeidimus ir neatitikimus.

12. Pristačius Prekę Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad Prekė yra perduota Pirkėjui, nepriklausomai nuo to, ar Prekę faktiškai priima pats Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs Prekę nurodytu adresu. Jei Pardavėjo nurodytą Prekės pristatymo dieną Prekė nėra pristatoma, Pirkėjas privalo nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po nurodytos Prekės pristatymo dienos, apie tai informuoti Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui pretenziją dėl Prekės nepristatymo ar pavėluoto pristatymo.

13. Jei siuntą priims ne pats Pirkėjas, Pirkėjas privalo pildydamas užsakymo pristatymo informaciją pastabų laukelyje nurodyti siuntą priimsiančio asmens duomenis.

14. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekės pristatymo termino pažeidimą, jei Pirkėjui Prekė nėra pristatoma ar pristatoma ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

15. Didžiuosiuose miestuose prekes galime pristatyti ir šeštadienį, tačiau nurodyta pristatymo kaina didėja 50% (Kainų skirtumas padengiamas apmokėjus išrašytą sąskaitą faktūrą)