Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jsm.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką.   

JTSAPIE JUPOJA

informacija darbo dienomis 8.00 -17.00

INFORMACIJA DĖL KORONA VIRUSO 

 

Visi užsakymai bus vykdomi per el.prekybą bei telefonu. Maloniai prašome susisiekti šiais telefono numeriais:

+370 614 10709; +370 616 14017; +370 611 22434; +370 686 18982

 

Norime patikinti savo klientus, kad interneto parduotuvė www.jsm.lt ir toliau vykdys prekybą nepaprastosios padėties Lietuvoje metu. Žemiau kviečiame susipažinti su šiuo metu dažniausiai užduodamais klausimais ir atsakymais į juos.

Prekybos centrų darbo laikas nuo kovo 16 d.
Dėl korona viruso ir jo suvaldymui pateiktų Lietuvos Respublikos vyriausybės rekomendacijų prekybos centrai iki kovo 30 nedirba.

Ar elektroninė parduotuvė pristatinės prekes į namus ir PickUp taškus?

Iš anksto apmokėtiems užsakymams, pristatymo tvarka į namus nesikeičia. Pristatymas į DPD PickUp taškus šiuo metu nevykdomas. Apmokėjimas klientui atsiimant prekes iš kurjerio, pristatymo į namus metu negalimas.

Elektroninės parduotuvės atsiėmimo punktų darbo laikas nuo kovo 16 d.
Dėl korona viruso ir jo suvaldymui pateiktų Lietuvos Respublikos vyriausybės rekomendacijų elektroninės parduotuvės atsiėmimo punktai esantys filialuose iki kovo 30 dienos nedirba.

Ką galima daryti su neatsiimtais užsakymais elektroninėje parduotuvėje iš atsiėmimo taškų?

Neapmokėtus užsakymus dėl su virusu susiklosčiusių aplinkybių - atšaukiame.

Apmokėti užsakymai, elektroninės parduotuvės klientų aptarnavimo specialistai su jumis susisieks ir pasiūlys dvi sprendimo galimybes:

Apmokėtus užsakymus pasiūlysime savo lėšomis pristatyti į namus.

Apmokėtus užsakymus bendru susitarimu su klientu galime atšaukti ir grąžinti pinigus.

ELEKTRONINĖS PARDUOTUVĖS UŽSAKYTŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Dėl korona viruso ir jo suvaldymui pateiktų Lietuvos Respublikos vyriausybės rekomendacijų prekių grąžnimas nevyks iki kovo 30 dienos. Prekių grąžinimo terminai pratęsiami neskaičiuojant karantino laikotarpio. Prašome norinčius grąžinti prekes iš anksto susisiekti el. paštu. eparduotuve@jsm.lt

BEKONTAKTIS SIUNTŲ PRISTATYMAS.

Nuo 2020.03.16 (pirmadienio) pradedamas vykdyti bekontaktis pristatymas. Visos siuntos pristatomos siuntą paliekant 2 metrų atstumu nuo Gavėjo ir tiesiogiai su juo nekontaktuojant.

Pristatymo procesas. Gavėjo parašas kurjerio skeneryje keičiamas vienu iš šių būdų:1. Kurjeris su savo skeneriu nufotografuoja Gavėją šalia siuntos.2. Gavėjui atsisakius fotografuotis, jis šalia siuntos lipduko padeda savo asmens tapatybės dokumentą. Tuomet kurjeris su skeneriu nufotografuoja siuntą su dokumentu.3. Gavėjui atsisakius vykdyti aukščiau nurodytus veiksmus, kurjeris neįteikia siuntos. Siunta grąžinama siuntėjui.

Informavimas. Apie proceso pasikeitimus privačius gavėjus informuosime vakarą prieš pristatymą ir pristatymo rytą. Papildomai informuosime verslo įmonių Gavėjus. Informuokite savo klientus apie bekontaktį pristatymą pateikdami informaciją Jūsų internetinėje svetainėje ir papildomai informuodami klientus el. paštu, SMS žinute ar kitais būdais.

Apribojimai. Kurjeris negali užeiti į butus ar privačius namus, išskyrus bendrojo naudojimo patalpas, t. y. koridorius, laiptines ir pan. Patekimas į verslo patalpas neribojamas.

ATSISKAITYMAS UŽ PIRKINIUS TIK BANKO KORTELĖMIS (COD).

Nuo 2020.03.17 (antradienio) siuntų gavėjai už prekes pristatymo metu galės atsiskaityti tik banko kortelėmis.Kurjeriai grynųjų pinigų laikinai nepriims. Kilus nesusipratimams pas Gavėją, kurjeriui suteikiama teisė nepalikti siuntos.

Kokių veiksmų turite imtis?Savo elektroninėje parduotuvėje aiškiai ir matomoje vietoje paskelbti informaciją ir kitais būdais informuoti siuntų Gavėjus, kad nuo kovo 17 d. atsiskaitymas grynaisiais pinigais pristatymo metu nebus galimas.

 

PAPILDOMI REIKALAVIMAI DOKUMENTŲ GRĄŽINIMO (DR) PASLAUGAI.

Nuo 2020.03.18 (trečiadienio) pasirašymui skirti dokumentai privalo būti supaprastinti:

rengiami taip, kad pakaktų vieno Gavėjo parašo.

ARBA

rengiami su ryškiomis ir aiškiomis spalvinėmis žymomis parašo vietose. Gavėjas su pasirašomu dokumentu ir skirtomis pasirašyti vietomis turi būti susipažinęs iš anksto.

Svarbu žinoti apie dokumentų grąžinimo paslaugą:

Tinkamai paruoškite dokumentus pagal aukščiau nurodytus laikinus reikalavimus, kadangi DR siuntos neatitinkančios reikalavimų nebus pristatomos.

Kurjeris papildomai nekonsultuos Gavėjo, dėl dokumentų pasirašymo.

Kurjeris netikrins grąžinamo dokumento. Dokumentų grąžinimo paslaugos trukmė ilgėja minimaliai +2 dienomis, dėl atsiradusių papildomų vidinių saugumo procedūrų.

 

UŽSAKOMIEJI KROVOS DARBAI (UKD) VYKDOMI TIK IKI PRIVAČIŲ PATALPŲ DURŲ.

Nuo 2020.03.16 (pirmadienio) užsakomieji krovos darbai privatiems asmenims vykdomi tik iki privačių patalpų durų, pavyzdžiui, siuntos užnešamos laiptine ir paliekamos prie buto durų. Kurjeriai į privačių patalpų vidų neeina.

Siekiant išvengti nesusipratimų, rekomenduojame iš anksto informuoti savo klientus apie pasikeitimus užnešant siuntas.Užsakomieji krovos darbai į verslo įmones šiuo metu vykdomi be pakeitimų. Jei siunta pažymėta kaip skirta verslo įmonei, bet pristatymas yra į privatų namą/būtą, kurjeris laikosi paslaugos reikalavimų nurodytų aukščiau.

Krovos darbai (KD), pristatytos siuntos turinio apkeitimas (SWAP), asmens dokumento fotografavimas ir kitų aukščiau nepaminėtų paslaugų teikimo procesai kol kas nesikeičia.