Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su jsm.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką.   

JTSAPIE JUPOJA

informacija darbo dienomis 8.00 -17.00

 Pristatymo sąlygos

1. Pirkėjas, užsakydamas Prekę, gali pasirinkti Prekės pristatymo vietą, t.y. nurodyti konkretų adresą ir pasinaudoti Pardavėjo teikiama mokama Prekės pristatymo paslauga arba atsiimti Prekę viename iš Pardavėjo nurodytų prekybos centrų (tokiu atveju Prekės pristatymo paslauga nemokama).

2. Užsakymai iš Prekybos Centrų suruošiami 1 val., laikotarpyje ( jei prekes yra sandėlyje ). Užsakytos prekės rezervuojamos 5 d.d. Atsiimant prekes reikėtų turėti: tapatybę patvirtinantį dokumentą, bei užsakymo numerį (arba šių dokumentų kopijas). Jei manote, kad nespėsite atsiimti užsakymo per nurodytą laiką, būtinai praneškite apie tai elektroniniu paštu eparduotuve@jsm.lt arba telefonu 870044872 http://www.jsm.lt/info/kontaktai-ir-atsiemimo-vietos 

3. Pirkėjui pasirinkus Prekės pristatymo paslaugą, Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjui jo užsakytą Prekę Pirkėjui sumokėjus arba patvirtinus užsakymą Grynais pinigais per 2- 3 darbo dienas, išskyrus atvejus, kai Prekės nėra sandėlyje.

3.1 Pirkėjas užsakyme gali pasirinkti:

3.1.1  Pristatymą į namus/biurą

Kainos nurodytos su PVM : 

 iki 2kg               2,94 eur

2 iki 5 kg            3,08 eur

5 iki 10 kg          3,70 eur

10 iki 20 kg        4,40 eur

20 iki 31 kg        5,60 eur

31 iki 75 kg        10,30 eur

75 iki 100 kg      13,15 eur

100 iki 200 kg    17,60 eur

200 iki 500 kg    27,62 eur

500 iki 1000 kg  46,04 eur 

Apmokant grynais pinigais yra papildomai skaičiuojamas 1,10 eur grynųjų pinigų surinkimo mokestis

SVARBU !  Prekėms, kurios ilgesnės nei 2 m ar sunkesnės nei 1000 kg gali sistema neleisti pasirinkti pristatymo nurodytu adresu ( kurjerių tarnybos negali pristatyti tokių matmenų/svorių ), todėl, prašome, parašyti į eparduotuve@jsm.lt arba paskambinti 870044872. Pristatymo išlaidos bus skaičiuojamos individualiai pagal užsakomų prekių kiekį ir vežimo vietą. 

3.1.2  Pristatymą į DPD Pickup punktą

Kaina 2,50 eur. Iki 20 kg. Būtinas išankstinis apmokėjimas.

https://www.dpd.com/lt/pradzia/pickup_tinklas2/siuntu_taskai_ir_terminalai 

3.1.3  Atsiimti patiems mūsų parduotuvėse: 

http://www.jsm.lt/info/kontaktai-ir-atsiemimo-vietos 

4. Prekę Pirkėjo sąskaita pristato logistikos paslaugų įmonė visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje. Galimas pristatymas į kitas šalis ( išsamesnė informacija telefonu 870044872 arba eparduotuve@jsm.lt ) 

5. Prekės pristatymo data yra nurodoma pranešime, kurį Pardavėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjui elektroniniu paštu, nurodytu registracijos formoje. Atitinkamai Pirkėjas, apmokėjęs arba patvirtinęs apmokėjimą Grynais pinigais už Prekę ir jos pristatymo paslaugą, įsipareigoja kasdien tikrinti minėto elektroninio pašto dėžutę iki bus gautas pranešimas dėl Prekės pristatymo.

6. Logistikos paslaugų įmonė įsipareigoja iškrauti Prekę iš automobilio Pirkėjo kieme paruoštoje vietoje (būtinas tvirtas pagrindas, patogus privažiavimas, nukastas sniegas ir pan.) Logistikos paslaugų įmonės sprendimu nesudarius tokių sąlygų, logistikos paslaugų įmonė turi teisę grąžinti Prekę atgal į savo sandėlį ir iš naujo derinti pristatymo laiką ir sąlygas. Pakartotinas Prekės pristatymas atliekamas Pirkėjo sąskaita už paslaugą sumokant Prekę pristačiusios logistikos įmonės darbuotojui.

7. Prekėms iki 31,50 kg užnešimo paslauga nemokama. Virš 31,50 kg užnešimo paslauga kainuoja papildomai. Paslauga suteikiama prekėms iki 80 kg ir tik didžiuosiuose miestuose. Kaina 18 eur su pvm. Pageidaujant šios paslaugos reikėtų parašyti eparduotuve@jsm.lt arba informuoti telefonu 870044872. Iškrovimo ir užnešimo į gyvenamąsias patalpas paslauga teikiama tik pasirinkus pristatymą iki 18 val. Po 18 val. šios paslaugos suteikti negalėsime. Savaitgaliais krovos darbai neatliekami.

 

8. Gavėjas siuntos priėmimo metu, dalyvaujant Kurjeriui, privalo apžiūrėti siuntos pakuotes. Pastebėjęs siuntos pakuotės pažeidimus, Gavėjas turi tai pažymėti siuntos pristatymo patvirtinime bei kartu su Kurjeriu užpildyti Kurjerio pateiktą Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą.

 

9. Pirkėjui (arba, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovui) priėmus siuntą ir pasirašius Prekę pristačiusio transporto įmonės atstovo duomenų kaupiklyje arba popierinėje pristatymo patvirtinimo formoje be pastabų, yra laikoma, kad Prekė pristatyta nepažeistoje pakuotėje, Prekės kiekis, kokybė ir asortimentas atitinka pirkimo – pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popierinėje pristatymo patvirtinimo formoje, atliktos tinkamai.

10. Pastebėjus siuntos pakuotės pažeidimą, bet nenustačius Prekės kiekio, kokybės ir (ar) asortimento neatitikimo (ų), Pirkėjas (arba, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas) privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popierinėje pristatymo patvirtinimo formoje. Tokiu atveju Pirkėjui (arba, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovui) priėmus siuntą, yra laikoma, kad Prekė pristatyta pažeistoje pakuotėje, tačiau Prekės kiekis, kokybė ir asortimentas atitinka pirkimo – pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popierinėje pristatymo patvirtinimo formoje, atliktos tinkamai.

11. Nustačius Prekės kiekio ir (ar) kokybės, ir (ar) asortimento neatitikimą (us), Pirkėjas (arba, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas) privalo siuntos nepriimti. Tokiu atveju siuntą pristatęs transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju (arba, priklausomai nuo atvejo Pirkėjo atstovu) privalo užpildyti specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame būtina pažymėti rastus pažeidimus ir neatitikimus.

12. Pristačius Prekę Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad Prekė yra perduota Pirkėjui, nepriklausomai nuo to, ar Prekę faktiškai priima pats Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs Prekę nurodytu adresu. Jei Pardavėjo nurodytą Prekės pristatymo dieną Prekė nėra pristatoma, Pirkėjas privalo nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po nurodytos Prekės pristatymo dienos, apie tai informuoti Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui pretenziją dėl Prekės nepristatymo ar pavėluoto pristatymo.

13. Jei siuntą priims ne pats Pirkėjas, Pirkėjas privalo pildydamas užsakymo pristatymo informaciją pastabų laukelyje nurodyti siuntą priimsiančio asmens duomenis.

14. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekės pristatymo termino pažeidimą, jei Pirkėjui Prekė nėra pristatoma ar pristatoma ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

15. Didžiuosiuose miestuose prekes galime pristatyti ir šeštadienį, tačiau nurodyta pristatymo kaina didėja 50% (Kainų skirtumas padengiamas apmokėjus išrašytą sąskaitą faktūrą)